شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

Iranian poet Delara Shoraka _ دل آرا شرکا

 

Iranian poet Delara Shoraka

دل آرا شرکا

من شاخه گلی دارم 

آکنده از عطر گل یاس

می بویم شمیم آن عطر گل یاس

به ناگاه مرا برد 

به یاد آن عشق دیرینه

آن یار دُردانه

عشق او باز شکفته شد

در قلب پژمرده

در شگفتم از جادوی

آن گل زیبا

که زنده کرد آن عشق را 

در سینه دل آرا

پس هر که ، کِشت کرد گُلی زیبا

زنده کرد عشق را در دلها

ای که با عشق پروراندی

گُل های دل آرا 

تو را تحسین میکنم

که شدی شمع فروغ دلها

 

( دل آرا شرکاء )

25 خرداد


من شاخه گلی دارم 

آکنده از عطر گل یاس

می بویم شمیم آن عطر گل یاس

به ناگاه مرا برد 

به یاد آن عشق دیرینه

آن یار دُردانه

عشق او باز شکفته شد

در قلب پژمرده

در شگفتم از جادوی

آن گل زیبا

که زنده کرد آن عشق را 

در سینه دل آرا

پس هر که ، کِشت کرد گُلی زیبا

زنده کرد عشق را در دلها

ای که با عشق پروراندی

گُل های دل آرا 

تو را تحسین میکنم

که شدی شمع فروغ دلها

 

( دل آرا شرکاء )

25 خرداد

شاعر محبوب زن دل آرا شرکا
دکلمه زیبا بانو دل آرا شرکا
اشعار زیبا از بانو دل آرا شرکا


N;gli   svhda    svhdkni    o,hkkni   ,dnd,   ;gd\

Delara shoraka

Ng Hvh av;h

Ahuv ck

Auv uharhki nghvh av;h

Ng Hvh

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد