شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

Iranian poet Delara Shoraka _ دل آرا شرکا

Iranian poet Delara Shoraka

دل آرا شرکا


 

می گویند که امروز هست

روز جهانی قربانیان خشونت

پرسیدم ، زمادر خویش

که این روز با نام جهانی اش چیست؟

او گفت : عزیزکم

یادت هست که دیروز

کتک خورده بود

کوکب خانم ، از همسر خود

گفتم : بله مادر

شکسته بود دست و بازویش

گفت : یادت هست ، آن روز

همسایه روبرو

فلک کرده بود ، بچه هایش

گفتم : بله مادر

شده بودند خورد و کبود ، بچه هایش

گفت : دیدی که امروز

نشان میداد تلویزیون

آن سیاه پوستانی که شکنجه شدند

 به دست سفید پوست

گفتم : بله مادر

غمگین شد دلم ، از بهر آن مظلومان

مادرم گفت : بله کودک دلبندم

بسیاری از مردم دنیا

متاثر شدند از بهر ایشان

تا که شدند ، حامی ستم دیدگان

و امروز را نهادن

روز جهانی قربانیان خشونت

که شاید مرحمی دل آرا شود

از بهر دل زخم خورده ایشان

( دل آرا شرکاء )

5 تیرماه

26-6


می گویند که امروز هست

روز جهانی قربانیان خشونت

پرسیدم ، زمادر خویش

که این روز با نام جهانی اش چیست؟

او گفت : عزیزکم

یادت هست که دیروز

کتک خورده بود

کوکب خانم ، از همسر خود

گفتم : بله مادر

شکسته بود دست و بازویش

گفت : یادت هست ، آن روز

همسایه روبرو

فلک کرده بود ، بچه هایش

گفتم : بله مادر

شده بودند خورد و کبود ، بچه هایش

گفت : دیدی که امروز

نشان میداد تلویزیون

آن سیاه پوستانی که شکنجه شدند

 به دست سفید پوست

گفتم : بله مادر

غمگین شد دلم ، از بهر آن مظلومان

مادرم گفت : بله کودک دلبندم

بسیاری از مردم دنیا

متاثر شدند از بهر ایشان

تا که شدند ، حامی ستم دیدگان

و امروز را نهادن

روز جهانی قربانیان خشونت

که شاید مرحمی دل آرا شود

از بهر دل زخم خورده ایشان

( دل آرا شرکاء )

5 تیرماه

26-6


دلنوشته عاشقانه دلارا شرکا
شاعر زن ایرانی دل آرا شرکا
دکلمه و شعر دل آرا شرکا
گلچین اشعار بانو دل آرا شر کا
دلارا شرکا
Iranian poet Delara Shoraka
delarashoraka
delarashoraka poet
poet delara shoraka

N;gli   svhda    svhdkni    o,hkkni   ,dnd,   ;gd\

Delara shoraka

Ng Hvh av;h

Ahuv ck

Auv uharhki nghvh av;h

Ng Hvh

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد