شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

Iranian poet Delara Shoraka _ دل آرا شرکا


Iranian poet Delara Shoraka


 


چه نفس گیر بود

 آن مسابقه

 میان عشق و عقل

 گهی پیروز بود عشق

 و گهی عقل

 گهی می تاختند

  هر دو با هم

  بر من بیچاره عشق

 هنوز دل آرا می نگرد

 به آن مسابقه

 نفس گیر و هیجان انگیز

 میان عشق و عقل

 ( دل آرا شرکاء )

من میکارم دانه گندمی

در دامان طبیعت

من کِشت میکنم

گندم زاری از طلا

درون دستان من است

آن جواهرسرسبز رویا

من در اندیشه ام دارم ،

آن آسایش فردایت

تو از من میخری

آن میوه گل معرفت

در جهاد کشاورزی من

می دانم

کسی گرسنه

سر بر بالین نمی گذارد

چرا که من کاشته ام

گندم زاری در دل طبیعت

( دل آرا شرکاء )   

 

تو را ناگهان دیدم و پسندیدم

آن نگاه زیبایت را

آن شور و عشق و مستی را

دیدم و پسندیدم

ناگهان دل آرای قلبم شدی

تو شدی مونس شبهام

( دل آرا شرکاء )



دکلمه و شعر بسیار زیبای تو را پسندیدم از بانو دل آرا شرکا

 

یک عدد گل سرخ چیدم

از برای دل خواهر

بردم آنرا و تقدیم کردم به خواهر

چه خندان شد چشمان خواهر

چون غنچه گل سرخ

باز شد لبان خواهر

بو کشید عطر دل آرا ی آن گل ، خواهر

مرا در آغوش خود کشید

آن مهربان خواهر

مرا بوسید

دوست دوست داشتنی من خواهر

هر دو با هم گفتیم

دوستت دارم خواهرم

( دل آرا شرکاء )

اشعار فوق العاده زیبا از بانو دل آرا شرکا

 

می گذرد زمان و دقایق

می رود در رودی همچون قایق

دریاب لحظات کنون

که تو را کند لایق

هم زندگی کن دل آرا

هم خوبی کن دل آرا

( دل آرا شرکاء )

delarashoraka  دل آرا شرکا

متن عاشقانه زیبا بانو دلارا شرکا
دلنوشته عاشقانه دلارا شرکا
شعر عاشقانه خاص دلارا شرکا
اشعار زیبا از بانو دل آرا شرکا
یثمشقشساخقشنش
ahuv nghvh av;h
ngk,aji uharhki
ljk uharhki
hauhv cdfh
n;gli , auv

ng Hvh av;h

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد