شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

شاعرانه های دل آرا شرکا Iranian poet Delara Shoraka

همراه با اشعار بسیار دوست داشتنی و خواندنی بانو دل آرا شرکا DELARA SHORAKA

Iranian poet Delara Shoraka _ دل آرا شرکا

Iranian poet Delara Shoraka

دل آرا شرکا


چشمانم گشوده شد

در آغوش خانواده ای

پر از مهر

من پرورده شدم

در دامان خانواده ای

پر از عشق

پر از ایثار و تلاش و مشوق

من اکنون میبینم

جهانم را دل آرا

در امنیت و صلح و صفا

دنیای من روشن است

چون دارم خانواده ای

خوب و دل آرا

( دل آرا شرکاء )

25 مرداد

15 مه _ 25 اردیبهشت


چشمانم گشوده شد

در آغوش خانواده ای

پر از مهر

من پرورده شدم

در دامان خانواده ای

پر از عشق

پر از ایثار و تلاش و مشوق

من اکنون میبینم

جهانم را دل آرا

در امنیت و صلح و صفا

دنیای من روشن است

چون دارم خانواده ای

خوب و دل آرا

( دل آرا شرکاء )




Iranian poet
delarashoraka
دلارا شرکا
گلچین اشعار بانو دل آرا شر کا
دکلمه و شعر دل آرا شرکا
شعر بانو دل آرا شرکا
بانو دل آرا شرکا بیوگرافی
دلنوشته عاشقانه دلارا شرکا

N;gli   svhda    svhdkni    o,hkkni   ,dnd,   ;gd\

Delara shoraka

Ng Hvh av;h

Ahuv ck

Auv uharhki nghvh av;h

Ng Hvh

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد